Welkom op het Squla-forum

Squla muziekjes en geluiden

Wat vinden jullie van alles muziekjes en geluidjes in de app? Wij worden er een beetje gek van. Ook als we de app gebruiken in een publieke plaats (wachtruimte van de zwemles bijvoorbeeld) schaam ik me haast door telkens weer datzelfde muziekje. Er is helaas (nog) geen optie op het uit te zetten.

Onze kinderen doen geen spelletjes in openbare ruimten, maar ik stoor me inderdaad wel eens aan andermans speelgeluidjes. Zeker als je het spelletje zelf niet speelt kun je er behoorlijk gek van worden. Is er geen optie om het geluid van het apparaat in z’n geheel uit te zetten?

Ik vind het geluid dat tussen de vragen zit vaak te hard staan. Ik zet het dus regelmatig zachter maar dan hoort mijn dochter de vragen niet, dat is dan weer lastig met antwoorden.

In openbare ruimtes worden telefoons, ipads hier alleen gebruikt: of met geluid uit of met een hoofdtelefoon.
Andere mensen horen hier geen ‘last’ van te hebben vind ik :slight_smile:

Onze kinderen hebben beide een koptelefoon gekregen voor deze situaties. O.a. Philips maakt speciale kinderkoptelefoons die een max decb aan volume produceren.

Herkenbaar. Ik heb er dan ook nog twee die tegelijk spelen. Dat is helemaal lastig :wink:

Helemaal mee eens. We zitten nu 2 dagen op squla. Word al gek van die melodie. Ik baal dat je het niet kan uitschakelen. Of nog verschillende melodieën desnoods. Dat je nog een keuze hebt.
Voor de rest vind ik squla leuk. De melodie is verschrikkelijk en eenzijdig pfff !!

opplossing: je kan je geluid gewoon uit doen (van je telefoon, tablet of computer).

Ja, dat kan nou dus net niet. Dat is het probleem juist… De kinderen hebben de audio nodig om de opdrachten te maken. In ieder geval tot en met groep 3.

dan zou het slim zijn om een koptelefoon te dragen of dat de kinderen eentje kunnen sparen allowel wordt dat duur voor squla, kunnen ze oordopjes in de shop brengen

Hier ook 2 die tegelijk spelen. Een koptelefoon is dan een oplossing, maar heel vaak vragen ze nog hulp erbij en ik vind het ook prettig om te horen met welke oefeningen ze bezig zijn. De vragen zijn prima, maar het “rennen” en de tussenmuziekjes zijn wel heel hard!