Welkom op het Squla-forum

Squla Cadeautjes

Goh, nu hadden ze het op tv over een Squla rugzak waarvan mijn dochter gelijk riep dat ze die ook wilde hebben. Zou het niet geweldig zijn wanneer de kinderen voor de producten uit reclames ook kunnen sparen? Het zou wel kunnen motiveren. Waar sparen jullie kinderen graag voor? Welke motivaties werken goed?

Die van mij is helemaal gek op die avatars. Vindt mama minder leuk, liever spaart 'ie door voor een ‘echt’ cadeautje. Maar goed, het motiveert hem in ieder geval wel. Die rugzak vind ik ook leuk inderdaad! Zou leuk zijn als kids daarvoor kunnen sparen.

Mijn dochter houdt van squla muntjes en avatar en ze wil super graag die squla rugzak maar ik zei nee dat lukt niet toen moest ze huilen

Hartelijk dank voor de suggestie om de Squla rugzak ook in de Squla shop te zetten. We zijn er mee aan de slag gegaan en ik heb leuk nieuws: de rugzak staat nu ook in de shop! Jullie kinderen kunnen ervoor sparen en de rugzak met hun muntjes kopen.

er kunnen kaartjes voor dierentuinen atractieparken en musea’s

Oh ja, of sparen voor een museumkaart… Dat zou wel erg leuk zijn…

Het zou fijn zijn als er voor het kopen van iets in de Squla shop een wachtwoord o.i.d. nodig is. nu had mijn zoontje van 4 allemaal avatars gekocht terwijl hij aan het sparen was voor een intertoys bon. dus groot verdriet toen bleek dat al zijn muntjes in zijn ogen ineens weg waren

Hier is hetzelfde gebeurd. Gelijk maar een gesprek gehad met de kinderen over in-app aankopen. Maar leuk is het niet voor ze. Dit zou ook deels op te vangen zijn als ze maar éen product per dag zouden mogen kopen. Kunnen ze in ieder geval niet in een keer al hun muntjes op deze manier ‘kwijtraken’.

Ikke ben zelf een kind en ik zou zeggen dat ikke het idee van maar een aankoop per dag erg onhandig vind, Omdat ikke en doel voor mezelf heb gezet om elke avatar te kopen zal dat mij erg in de weg zitten, Dus ik hoop niet dat dat een update word, Maar dat zou wel in een andere manier kunnen ingezet worden, Ik vind dat dat idee wel in werking zou kunnen gezet worden, maar dat dat meer aankoop per dag worden de hoger de groep is waar je in zit, En dat je als je in groep 6+ zit dat je geen beperking meer heeft, Dat is hoe ik het en idee vind. (het spijt me als ik en beetje slecht nederlands aan het typen ben ik do het meestal in het engels)

Hoi Alwin,

Wat leuk dat je alle avatars van Squla wil kopen! Goed nieuws: je kunt avatars onbeperkt per maand bestellen :smiley:

De beperking geldt namelijk alleen voor de cadeautjes die we per post versturen, zoals de Intertoys cadeaukaart of een Nationale Bioscoopkaart.

Veel plezier op Squla!

Hier helaas ook… Het zou echt fijn zijn als Squla daar met een oplossing voor kwam…

Ja precies! Maar zolang de reactie van Squla is dat het goed nieuws is dat die avatars onbeperkt te bestellen zijn (terwijl het meereendeel van de mensen hier aangeeft dat ze daar last van hebben), ziet het er slecht uit… :see_no_evil:

Het zou leuk zijn als de Intertoys cadeaukaarten terug kwamen.

Ze waren tijdelijk erven niet leverbaar. Maar we hebben goed nieuws! De Intertoys cadeaubonnen komen snel weer terug in de cadeaushop :smile: