Welkom op het Squla-forum

Rapport

Onze zoon blijft op bepaalde punten hangen. Nu is mijn doel van Squla om in ieder geval die punten aan te kunnen pakken voor onze zoon (uiteraard kan hij ook de andere dingen mooi meenemen) Nu had mijn zoon eindelijk iets te pakken waarvan wij zoiets hadden van die moet hij vaker doen. Maar ik kan het helemaal niet meer terug vinden. Ik kan bij het rapport wel de vragen terug vinden, maar als ik klik op het vraagteken erachter komt er verder niks. Ik zou voor hem graag meer van zulke vragen hebben. Maar ik weet niet onder welke categorie ze vallen. Ik heb de vragen even gekopieerd die plak ik hieronder even. Misschien dat jullie weten waar ik deze opdrachten vinden kan.

Met vriendelijke groet,

Mathilda Schokker
P.S. Kunnen wij ook 2 ouder accounts hebben of kan alleen maar 1 ouder account?

zondag 4 maart 18:32
Frank koopt 2 kaarten voor het pretpark. Elke kaart kost 9 euro. Hoeveel euro moet hij betalen?
?
Er zijn 4 auto’s. In 2 auto’s zitten 5 mensen. In de andere 2 auto’s zitten 4 mensen. Hoeveel mensen zijn dat samen?
?
Rob kijkt uit zijn raam. Hij ziet 6 duiven, 4 mussen en 3 kraaien. Hoeveel vogels zijn dat samen?
?
Iris heeft 9 eieren. Ze pakt er 5 en dan nog 1 bij. Hoeveel eieren heeft Iris dan?
?
In de ene zak zitten 5 stroopwafels. In de andere zak zitten er 6. Hoeveel stroopwafels zijn dat samen?
?
In een doos zitten 5 pakjes sap. Tom koopt 2 dozen en nog 4 pakjes. Hoeveel pakjes zijn dat samen?
?
Ellen lakt alle nagels van haar vingers en haar tenen. Hoeveel nagels moet zij lakken?
?
Edwin heeft 4 stenen gegooid. Hij heeft 2 stenen in het vak van 3 punten en 2 stenen in het vak van 4 punten gegooid. Hoeveel punten heeft hij in totaal?
?
Pim is vier jaar ouder dan zijn zus. Zijn zus is 8. Hoe oud is Pim?
?

Hoi Mathilde,

Wat goed dat jullie de voortgang van jullie zoon willen volgen via het ouderaccount. Het klopt dat de functie om de vragen te zien op dit moment nog niet helemaal goed functioneert.

We zijn op dit moment druk bezig met het verbeteren van het wekelijkse rapport en het ouderaccount. Ik verwacht dat het vernieuwde ouderaccount in april beschikbaar is.

De vragen uit je bericht kun je overigens vinden onder Rekenen - Cito rekenen 1 - level 1 van groep 3.

Mocht je meer vragen hebben, dan help ik je hier graag bij verder.

Groetjes,

Joleen
Team Squla

Fijn dat ik ze terug kan vinden. Maar waar kan hij deze onderdelen oefenen?

Hoi Mathilda,

De vragen uit je bericht kun je vinden onder Rekenen - Cito rekenen 1 - level 1 van groep 3.

Zie mijn eerste bericht ;).

Voor dergelijke vragen adviseer je in de toekomst een mail te sturen naar klantenservice@squla.nl. We proberen inkomende berichten binnen twee werkdagen op te pakken.

Groetjes,

Joleen van Team Squla

Ik zal er wat uitgebreider naar kijken maar zover ik laatst zag was het alleen in dat ene cito onderdeel maar ik wil dus graag dat mijn zoon dat wat uitgebreider kan oefenen omdat hij daar veel problemen in ondervind.

Met vriendelijke groet,

Mathilda Schokker