Welkom op het Squla-forum

Problemen met levering KidsWeek

Hallo andere ouders,

Zijn er meer mensen die problemen hebben met het geleverd krijgen van een welverdiend cadeau?

Onze dochter heeft hard gespaard voor de KidsWeek deze zou een levertijd hebben van 2 tot 4 weken we zijn in middels 7,5 week onderweg en er is nog niets bezorgd. De klantenservice reageert inmiddels helemaal niet meer op ons. Terwijl wij alleen gevraagd hebben hoe ze dit gaan oplossen en welke termijn, voor onze teleurgestelde dochter. Het valt ons enorm tegen dit is de eerste keer dat er een cadeau besteld wordt, gaat dit altijd zo ???

Alvast bedankt voor jullie reactie.
Groet, Brenda

Hoi Brenda,

Vervelend dat je geen antwoord hebt ontvangen op je e-mail. Cadeaubonnen en Squla cadeautjes worden binnen 2 weken geleverd.

Het kan echter tot 8 weken duren voordat je het eerste nummer ontvangt van Kidsweek. Dit wordt tevens vermeld in de bestelbevestiging van het cadeautje :).

Mocht je na 8 weken nog geen eerste nummer hebben ontvangen, dan adviseren wij je om even een mail te sturen naar klantenservice@squla.nl. Als je hier de nickname van je kind in vermeld en wanneer het cadeautje is besteld, dan gaan wij even voor jullie op onderzoek!

Groetjes,

Joleen
Team Squla

Hallo Joleen,

Het is gelukt hoor het is 8 weken geleden en er is nog steeds geen KidsWeek. Wat gaan jullie nu ondernemen om het te regelen ? Of besluiten jullie wederom om maar weer niet te reageren :disappointed:

Groet, Brenda

Hoi Brenda,

Zoals je ziet, geven we een reactie op je bericht ;).

We gaan nemen contact op met de uitgever van Kidsweek. Zij doen de verzending van het blad.

Zodra ik een terugkoppeling heb ontvangen laat ik je dit direct even weten.

Groetjes,

Joleen
Team Squla

Hallo Team Squla,

Is er inmiddels al een oplossing we zijn alweer ruim een week verder na dit laatste mailtje helaas nog niets weer gehoord of gezien. Behoorlijk waardeloos allemaal. De vraag is hoe krijgt mijn dochter waar ze recht op heeft ? Kan er misschien iemand binnen squla in actie komen ?

Een erg teleurgestelde moeder en dochter.

Groet, Brenda

Hi Brenda,

Wat vervelend dat je deze nog steeds niet hebt ontvangen!
Ik ga voor je uitzoeken hoe dit mogelijk is. Je hoort zo snel mogelijk van me!

Onze excuses voor het lange wachten.

Groetjes,

Riëlle van team Squla

Hi Brenda,

Zojuist hebben we weer contact opgenomen met Kidsweek. Omdat wij het heel vervelend vinden dat je er zo lang op moet wachten en het niet duidelijk is of je deze nog krijgt, boeken we de muntjes naar je terug.
Zo kan Lara een ander cadeautje uitkiezen.

We gaan ook de Kidsweek samenwerking binnenkort stoppen, omdat wij hier meerdere problemen mee ondervinden.

Daarnaast sturen we je een kleinigheidje op om het goed te maken.

Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Riëlle van team Squla