Welkom op het Squla-forum

Overzicht van leer materiaal voor ouders

Hallo,
Mijn dochter is nu eind groep 3, met eind groep 4 niveau -zegt haar meester- Ik wilde even proberen of ze kan groep 4 doen op squla, dus ik wilde eerst kijken naar groep 4, maar als ik inlog met ouder account, ik kan niet van te voor naar de lessen en materialen kijken. ik kan alleen met haar account kijken. en dat is niet goed want als ik dan kijk naar de filmpjes, er komt meteen een vinkje alsof ze heeft dat filmpje al gezien.

Dus mijn vraag is, is dat mogelijk dat ouder kunnen ook van te voren zien de leer materialen? en mischien materialen selecteren zo dat alleen die materialen / oefeningen / onderwerpen gaan zichtbaar zijn bij de kind account. Dus dan mama heeft meer overzicht over wat de kind gaat doen deze week. Want nu er zijn zo veel keuzes, en soms wordt mijn dochter, “wat zal ik nu doen”, en heeft moeite met kiezen. En soms kiest ze iets die ze is nog niet klaar voor. (Bijvoorbeeld: leren breuken voordat ze leert vermenigvuldiging of delen)

Dank u wel voor lezen, en sorry als ik grammaticale fouten heb gemaakt,

Hi,

Het klopt dat je als ouder nog niet kunt kijken wat de opdrachten op Squla zijn. Als je dit wilt bekijken, dan kun je inloggen op het account van je dochter. De oefeningen die je dan op het account doet, hebben inderdaad invloed op de resultaten van haar account. Je zou daarom samen met je dochter kunnen kijken wat ze kan oefenen op Squla. Als je dan een oefening tegenkomt die wat lastiger is, dan kun je haar direct ondersteunen.

Wist je overigens dat je een speelschema kunt uitprinten? Je kunt dan samen met je dochter bepalen welke oefeningen ze wanneer maakt op Squla. Het speelschema kun je via je ouderaccount uitprinten. Wellicht dat dit helpt :).

Groetjes,

Joleen van team Squla