Welkom op het Squla-forum

Motiveren om te sparen

Het zou leuk zijn wanneer kinderen voor zichzelf een spaardoel in kunnen stellen en dat ze, zodra ze het winkeltje binnenkomen, hun doel in beeld krijgen i.c.m. hoe ver ze zijn om hiervoor te sparen. Misschien dat ze dan ook beter de focus kunnen houden op hetgeen ze wilden sparen?

Hoi mama,

In de cadeaushop wordt er bij ieder cadeautje met een balk aangegeven hoever je bent met sparen voor dit cadeautje. Hoe geler de balk, hoe dichterbij het spaardoel.

Zo zie je in dit voorbeeld dat ik iets meer dan 5000 munten heb gespaard. Hier kan ik al een Squla liniaal voor kopen (jeej!) en ik kan ook al bijna het potlood met Q-gummetje bestellen.

Bedoel jij dat kinderen bijvoorbeeld zelf een cadeautje kunnen selecteren waarvoor ze willen sparen en dat deze in de cadeaushop of op het account in de spotlight wordt gezet?

Daar ben ik nog wel even benieuwd naar :slight_smile:

Groetjes,

Joleen van Team Squla

Ja, dat bedoelde ik nou precies…

Dat ze iets ‘in the spotlight’ kunnen zetten en dat je dat direct ziet als ze de winkel openen. Dan zien ze iig hun doel voordat ze impulsief muntjes aan avatars uitgeven.

En als je die avatar wel wilt hebben, kunnen ze die ‘in the spotlight’ zetten…

Bedankt! Dit is inderdaad een erg leuk idee. Ik ga dit direct even doorzetten aan ons product-team!

Wellicht dat we dit mee kunnen nemen in de verdere ontwikkeling van de Squla cadeaushop.