Welkom op het Squla-forum

Groep 1 en 2 hetzelfde

Mijn zoontje had alles van groep 1 uitgespeeld. En omdat hij na de zomervakantie naar groep 2 gaat, hadden we het niveau alvast op groep 2 gezet. Blijkt dat er in groep 2 helemaal geen nieuwe opdrachten zijn! Wat een teleurstelling. Wat nu?

Het is voor mij ook onduidelijk. Mijn dochter zit in groep 1, maar op het rapport zie ik dat er al vragen van groep 2 gedaan zijn. Het niveau is ingesteld op groep 1. Loopt alles door elkaar? Lijkt mij niet de bedoeling. Hoe zorg ik ervoor dat mijn dochter de juiste oefeningen doet?

De oefenstof van groep 1 t/m 3 is ontwikkeld op het ontwikkelingsniveau van kinderen van 4 t/m 6 jaar. De oefeningen zijn te maken op makkelijk, gemiddeld en moeilijk niveau. Op deze manier kan je kind zelf bepalen of het een niveau hoger kan gaan.

@Annemarie, we kunnen de oefeningen van het account van je zoontje resetten. Dit betekent dat hij de oefeningen opnieuw kan maken. Doordat hij ze opnieuw maakt, kan hij weer bonusmunten verdienen en wellicht snel een leuk cadeautje bestellen uit onze cadeaushop! :). Mocht je gebruik willen maken van een reset, dan kun je ons een mail sturen naar klantenservice@squla.nl.

In het rapport wordt de groep weergegeven waar het account op ingesteld is. Dus mocht je kind in groep 1 zitten, maar oefeningen doen van groep 2, dan staat het account van je kind waarschijnlijk ingesteld op deze groep. @Siem, zou je dit nog even willen controleren? Mocht dat niet zo zijn, dan kijken we hier even verder naar. Wil je ons in dit geval een mail sturen naar klantenservice@squla.nl? Bedankt!

Groetjes,

Joleen van team Squla