Welkom op het Squla-forum

Doel instellen voor een specifieke groep

Hallo, de doel kan niet ingesteld worden per groep, en mijn kindje (ze is groep 3) probeert om even makkelijker problemen te oplossen (van groep 2) om haar doel te halen. (ik heb “nee” gezegd, en ze heeft terug naar haar eigen groep gegaan.) Maar kunnen jullie ook groep optie geven voor doelen, zo dat de doel is alleen geldig voor de groep die mama heeft ingesteld?

Bedankt
-en sorry voor mijn nederlands, als er fouten in zitten…-

Hoi,

Op dit moment zijn we bezig met het verbeteren van het ouderaccount en het wekelijkse rapport. Deze wordt binnenkort gelanceerd. We zijn natuurlijk benieuwd wat je hiervan vindt!

De doelstelling is nog niet meegenomen in deze verbeterslag. Deze wordt later dit jaar aangepakt. Ik zet je feedback dan ook graag door naar ons product team. Zij nemen je feedback dan graag mee in de verdere ontwikkeling van het zetten van doelen in het ouderaccount.

Veel plezier op Squla!

Groetjes,

Joleen
Team Squla

Ja! En dan ook graag de mogelijkheid om specifieker doelen op te geven. Een kind dat moeite heeft met minsommen kan nu het doel bereiken door veel plussommen te maken of 20x hetzelfde filmpje te kijken.